*Bokmässan*

När vi var klara i morse skjutsade pappa mig och mamma till Bokmässan =)
Börjar att bli tradition att köpa julkort där så fort man kommer in *ler*
Va nöjd rätt snabbt i år, Piratförlaget som säljer 3 pocket för 100 :- var viktigast för mig. Hittade 3 stycken av de böckerna som jag hade tänkt beställa via Adlibris sen, nu slipper jag det!
När vi var nöjda mötte vi upp pappa för att ta oss en sväng i Femman, käkade på Bejing *Gott*
Vi träffade Gunilla, Bengt och Victor där, liten värld kan man säga ;)
Köpte en cool mask inne på Accessorize så nu vill jag på maskerad haha, ska gå dit någon dag och shoppa loss, de har sjukt mycket snyggt där *Farligt, farligt*

Nu ikväll var vi och käkade på en restaurang som ligger här nere på CT.
Vi skulle tagit den Grekiska, men testade en ny blev proppmätt verkligen!
Det blev en plankstek med fläskfilé, bearne & pepparsås *Mums* På hemvägen stannade vi till på Hemmakväll och hyrde Patrik 1,5 jag har redan sett den, men mamma & pappa hade inte det så vi tog den!
Dags att sova!

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0