*Kändisdjungeln*

Vilken jäkla programide, jag som har världens ormfobi sitter mest och blundar under programet =)
Men seriöst jag tycker det suger rejält, men ändå är det kul att se vad de får göra för utmaningar!
Det tråkiga är att man bara får se själva utmaningen i stort sett och de andra sitter och väntar och väntar.
Har hunnit bli väldigt anti Catarina Hurtig och hennes tjat om Östermalm.
Kan tänka mig att hon kommer vara en som åker på de flesta utmaningar som är äckliga, just för att förnedra henne lite =)
Visst kan jag förstå att hon gör en helt annan grej än vad hon är van vid, men det fattar väl vi också att det skiljer sig från hennes Stockholms tillvaro.
De är ju ingen som är van vid det de nu gör.
Blev riktigt lack på henne när hon sa att Karl Petter borde vara bakom flötet p.g.a hans dialekt, wake up chica!
K-P har ju världens skönaste värmländska, han och Mikkey Dee är ju mina stora favoriter i programet.
Och självklart Inger "Pippi" Nilsson =)

// Tin @-}-

Deltagarna i Kändisdjungeln. Foto: Daniel Ohlsson/TV4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0