*Lördag - Stockholm*

Det var bara att hoppa ur sängen när klockan ringde, den piggheten aj aj aj ;)
Tog mig till centralen för en efterlängtad tripp till 08:a land. Har inte varit där sedan min semester förra året, så jag såg verkligen fram emot det.
Tåget var försenat, för ovanlighetensskull, känns som det börjar bli alldeles för ofta.
Väl framme i Stockholm styrde jag stegen mot NK där jag köpte ett par teburkar som jag varit ute efter ett tag nu, exakt sådan form jag ville ha!
Tänkte ta tunnelbanan för en gångs skull, men det hade brunnit så fick ta en taxi ändå.
Softade till det var dags att ta sig till inspelningen av Så ska det låta.*
Träffade A & P som skulle hänga med.
Inspelningen var helt okej, hyfsade artister (tjejerna sjöng otroligt bra).
Peter Settman är ju världens skönaste kille jag börjar skratta så fort jag ser honom *ler*
Publikvärden Mats som skulle hålla i gång oss var GRYM, hade nästan lust att krama honom för att han var så bra =) Efter inspelningen åkte vi till ett ställe som hette hrmm måste googla .. . Akkurat var det visst =)
Samma stuk som The Bishop Arms. Visade sig att min käre pappa har varit där (ser man på ;).
Kvällen slutade hemma hos A, en hel gó tjej verkligen!
Resten får vara ett gott minne =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0