*Misshandlad mun*

En vanlig allmän tisdag.
Det känns att det verkligen börjar att bli höst, mörkt när man lägger sig, mörkt när man vaknar =(
Visst det kan fortfarande vara skönt ute, fast man känner att kylan kommer smygande.
I dag när man kom till jobbet blev jag verkligen snopen när jag såg hur lite blålådor det stod vid försorteringen.
Frågade till och med Lotta om det verkligen skulle vara så lite, vilket det såklart skulle *SKÖNT*
Gick hem tidigare i dag eftersom jag skulle till tandläkaren. Och gud vad besviken jag blev de hade gjort en skena i hårdplast, jag som trodde att den skulle vara mjuk som den jag hade för några år sedan.
Kom på mig själv att svara riktigt otrevligt när de frågade hur den kändes.
Tog nästan 1,30 timme att slipa till den, den känns hemsk rent ut sagt, men får väl ge den lite tid, eftersom den kostade alldeles för mycket.
Nepp om man skulle ta sig lite kvällsmat tro.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0