*Mobilklydd*

Jag blir så jädra sne.
Är på jakt efter en likadan mobil som jag har haft fast i lila, men den är i stort sett slut i hela Sverige *Snyft*
Har tillbringat mina raster på jobbet i dag med att ringa runt till ONOFF butiker i halva landet utan resultat.
Trodde butiken i Nässjö skulle bli min räddning men icke.
Dock finns den i Ullared, men för 300 kr mer än vad jag köpte min gamla för, känns sisådär.
Fast jag vill verkligen ha en likadan så blir nog den ändå.
Då kommer problem nr 2, den finns bara i EN Netonnet butik och då för avhämtning jag blir så ledsen, morr.
Så försöker se om det är någon som har vägarna förbi där, så släkt & vänner ska ni dit eller vet någon som ska?
RING MIG isåfall (ber på mina bara knän ;)
Har kollat på andra alternativ, men då blir det ännu dyrare och nej tack.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0