*Svår paus*

Hur lätt är det att ha en paus när man jobbar ihop och står ungefär 4 meter i från varandra före och efter rundan?
Inte helt enkelt kan jag säga, många blickar, och så glömmer man bort sig och springer fram till varandra titt som tätt.
Vi har ju gemensamma jobbarkompisar som inte bara är kollegor utan kompisar så det är omöjligt att inte prata med varandra!
Klart vi ska prata med varandra, men jag hade helst sett att det var en paus till 100% procent, men det går som sagt inte när man jobbar ihop =)
Vi har i allafall bestämt oss för att göra ett försök till, när är det egentligen jag som avgör!
Just nu känns det bra att ha en paus så vi får sakna varandra lite, och det gör vi nog rätt rejält kan jag säga!
Men ett försök blir det i allafall, sen om det håller 1 vecka, 2 månader eller ett halvår får ödet bestämma =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0