*Tur & Retur 2,20 h*

Snacka om att man är impulsiv =) mobilen jag snackat om visade ju sig finnas på NetOnNet, tyvärr 300 kr dyrare, men sånt är livet.
Det fanns bara kvar i Ullared av alla ställen *Suck*
Så jag ringde i morse och frågade om de fanns många kvar, då säger nissen att det bara finns en kvar, oh my god tänkte jag.
Frågade om de kunde lägga undan den om jag var 110 % säker på att jag ville ha den, men det gick inte.
Tycker det var lite dåligt, där kunde de visat prov på servicekänsla.
Hur som helst kunde jag inte få bort tankarna på att det fanns EN mobil kvar i hela Sverige av den modellen jag absolut ville ha.
Så vad gör jag? Jo jag går in till lagledarna förklarar läget och en kvart senare sitter jag i bilen på väg mot Ullared haha, hel galet ju, men kul samtidigt.
Jag var svin nervös för att någon skulle komma och köpa den före mig, jag var där 40 minuter efter att de hade öppnat!
Och tack och lov fanns den kvar så jag kände mig grymt lättad när jag åkte hem *ler*
Åkte btw rakt mot jobbet igen och ut på rundan *ler* Madde hjälpte mig med några uppgångar super snällt.
Även om det blev hel galet så var allt värt det kan jag säga för jag ville ha den som fan.
Kollade på NetOnNets hemsida nyss och såg att den även var slutsåld i Ullared nu med it was I ;)
Jag måste säga att jag är grymt tacksam mot Joakim, Peter och Lotta som hade förståelse för att jag verkligen ville ha den och inte tvekade alls på att låta mig åka.
De tyckte antagligen jag var tokig, men de sa inget alls TACK!
Skönt att man har ett sådant jobb när det kommer sådana här situationer haha.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0