*Blääää*

Just nu känner jag mig bara bläää =)
Visst det går framåt våren är här och man är egentligen mycket piggare nu mot vad man var för drygt 2 månader sedan. Just dessa 2 veckor som har varit har jag varit jättetrött.
Kan ha att göra med att jag har varit sjuk och allergin blir man lite hängig av!
Vi hade APT på jobbet idag, är massa tjat och gnat om det nya som ska börja i maj.
Man känner ju inte sig så jäkla peppad av att jobba kvar när de "högre upp" ser en som robotar som inte har något smärtgräns =(
Sen är det sjukt irriterande att höra alla säga att bara för man är ung ska man klara vad som.
Visst jag klarar säkert mer än en 60 åring, MEN jag är väl för f*n också helt jä*la slut i kroppen i slutet av veckorna.
Det tar på mig också, jag ska jobba i 43 år till, de flesta på vårat jobb har väl 10-20 år kvar.
Så visst tar slut på mig redan nu, no thanks I dont think so! WRÖÖÖ!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Usch va trist...:(

Förstår hur du känner det...inget roligt alls!



Hoppas du blir piggare snart!

KRAM

2010-04-14 @ 08:48:44
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0