*Drömmar*

Vaknade helt snurrig i huvudet i dag drömde massa skumma saker. . .

I ena drömmen åkte jag buss till Brunnsparken och när jag hade hoppat av kom jag på att jag hade glömt en tygkasse under sätet.
Så fick tag i en bil och körde som en idiot efter bussen som hade bytt skepnad till en lastbil haha.
Fick köra riktigt långt innan jag kom i kapp den och när jag väl kom jämsides så gestikulerade jag vilt med armarna mot chauffören så att han stannade intill en väg. Och där fick jag min kasse :-)
Helt sjukt ju!

I den andra drömmen var vi i fjällen och Putte vänstrade med hans X syrra Emma, inte första gången jag drömmer om det, hrm . . . vad kan det betyda båda var i fjällen i veckan haha!
Hur som helst så well i drömmen var det ju mig han vänstrade mot, men vi fick ses i smyg för att han inte vågade säga till Emma att han ville ha mig.
Slutade med att vi gick i en park och stannade och tjötade med en massa oldies som hade vapen på sig.
Ännu sjukare ju =)

Läskigt att man drömmer så skumma saker om personer man inte känner men som är så tydliga i "bilden".
Man är på 1000 platser samtidigt och tjo fadderrittan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0