*First Aid*

Jag har varit på jakt efter en Första hjälpen låda där jag vill ha mina alvedon och Zoon och vad jag nu har här hemma i gömmorna =)
Hittade en skit fin på Claes Ohlson, men det var alldeles för stor tyvärr.
Satt och bläddrade i det senaste numret av Hus & Hem. Hittade en annons för en förvaringssida, passar ju mig som gillar inredning.
Farligt läckra saker hade de, tur det mesta var riktigt dyrt annars hade jag suttit där och klickat hem endel kan jag tänka mig =)
Hur som helst så fick jag äntligen syn på en FH låda som inte alls var så stor, lite liten kanske? Den kommer bli bra i allafall, så nu slipper jag att leta efter det längre *SKÖNT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0