*Fiskpinnar*

Blev så galet sugen på fiskpinnar så var tvungen att ha det till kvällsmat =)
Jag fattar inte varför endel är så anti fiskpinnar, det är ju mumsigt!
I dag på jobbet måste jag lyft fel eller vridit till armen på något annat sätt för den började ila som bara den.
Har värkt och ilat sen jag kom hem, känns likadant som när min arm var inflammerad en gång. Tror dock inte att den är det denna gången.
Men något är det med den =( Tog lite Zon precis så hoppas det går över i natt.
När jag kom hem var det bara att ta sig an min räkningshög, hade massa onödiga som kom häromdagen *Suck*
Eller onödiga var de inte, men de kunde la kommit lite utspritt om jag hade fått bestämma =)
Nu ska jag kolla vidare på Hollywood Fruar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0