*Köksbord*

Nu har jag äntligen köpt mig ett köksbord.
Var i Kållered och skulle köpa det, men då fanns inte bordet jag hade kollat på i svart. Killen påstod att det inte fanns i svart överhuvudtaget, men berättade att jag visst hade sett det på Väla i helgen.
Stod till och med på lappen att det fanns i svart, bra koll där ;)
Gick ner på lagret och kollade för säkerhetsskull, men fanns bara i trä.
Frågade en kille där och bad han kolla om det svarta fanns i Jönköping, då sa han att jag hade tur, det fanns 12 stycken svarta bord kvar i Bäckebol. Som även var prissänkt till 495 :-.
Så jag och Putte åkte dit och köpte det så nu är jag glad och nöjd =) Fyndade ju, från början hade det kostat 995 :-, i Helsingborg kostade det 695 :- och nu fick jag ge 495 :- OH LA LA!!! Det ska tydligen utgå =) Fick 500 kr av mamma och pappa i mitt påskägg, så de kom väl till pass =)
Är en trött soffa här hemma nu, lär bli en tidig kväll idag Zzznark!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0