*Lag 4*

Då var det äntligen klart, jag hamnade i lag 4.
Är nog väldigt nöjd med det, bara "nog", nej men det blir nog bra! Ska variera mellan 36, 37, 72 och 76.
37 har jag ju gått på innan, 36 är nästan likadan som 37. De andra två har jag dock ingen jäkla aning om, men alla säger att de är bra så få hoppas det =)
Vi får väl börja öva snart hoppas jag!
Jag fick mitt andrahandsval, väldigt väntat med tanke på vilka som hade sökt och även hamnat i mitt förstaval.
Kunde inte låta bli att fråga Peter om jag fick se om min tes om särbehandling stämde, vilket den visade sig göra *Suck* Ja ja jag är nöjd, vi blir 9 i varje lag och 3 och 3 som ska "jobba ihop med 4 distrikt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0