*Sent igår*

Blev sent i går gick in till Jenny & Jörgen vid 19.00 tiden och hon blev nog 00.00 innan jag var här inne igen.
Andreas och Rosanna kom ju också in har inte träffat de så mycket än trots att vi bor typ 5 meter i från varandra ;)
Trevlig kväll i allafall. Helt plötsligt när vi satt där så kände jag att jag blev helt yr och det bara snurrade så pang så vaknar jag upp på golvet och fattar inte ett skit. Då hade jag svimmat av *Spookie*
Det mest läskiga är att man har noll minne, hade tydligen rest mig upp och kollat på Andreas satt mig ner och lutat huvudet mot väggen och glidit ned, riktigt spookie att man inte kommer i håg det!
Tror det bl.a berodde på ljusen, satt med huvudet nära 2 värmeljus så var varmt + att lägenheten var varm där vi satt, shit pommes frites!
Klockan blev nog strax innan 01.00 innan jag kom i säng, Andreas, Rosanna och Jenny hängde med in för att kolla hur min lya såg ut A & R har inte sett den innan.
Sen packade jag lite inför i dag då jag pyser hem till mamma och pappa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0