*Tavla*

Blir tokig är ute efter en maffig tavla som jag vill ha ovanför min soffa, gärna rektangulär!
Men hittar i stort sett bara fyrkantiga =(
När vi var på VÄLA förra helgen hittade jag en skit snygg tavla inne på Bolagret med björkar och vintervy. Jag är ju en treelover. Den kändes väldigt stilren trots allt på den.
MEN den är fyrkantig, funderar dock på att köpa den ändå, den är ju större än den tavlan jag har där nu!
Frågan är om man eventuellt ska köpa 2 likadana och sätta upp intill varandra, eller räcker det med en, någon som har en åsikt!?!
Den är 60 gånger 60 cm, så är ju inte pytteliten direkt.
Tavlan finns även i 120 gånger 120, men då blir den a way to big, den kunde la varit 60 gånger 120 =)
Tycker om den väldigt mycket i allafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0