*Torsdag*

Skönt att torsdagen snart är över a big step to the weekend =)
Vi hade Regionstidningen till ALLA i dag buhuu, känns halvkul att dela ut när man få se den i deras soppåsar utanför dörren dagen efter!
Började regna med, hade inga regnkläder med mig så det var bara att hoppa upp på en blöt sadel haha.
I går när det regnade så fick jag för mig att det kan ha varit första gången sedan i vintras!?! Har inget minne av att det har regnat innan det nämligen.
I morgon efter jobbet blir det Ullared, har nästan längtat dit nu eftersom det var så längesen jag var där.
På lördag fyller grannen 25 så då blir det födelsedagsfirande med Barbie & Ken Tema *Wrooa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0