*VÄLA*

Precis efter att jag vaknat och gjort mig klar i dag så kom P-A, Cissi och Nea, bra tajming =)
Fikade lite ihop sen åkte vi tjejer till Väla en stund, de finns ju många affärer där, men ingen som man känner ÅHHH den vill jag shoppa loss i ......
Hittade i allafall ett par snygga gummistövlar :) Har varit ute efter ett par höga eftersom jag tycker att det görs så snygga gummistövlar nu förtiden!
Hade spanat in ett par på Intersport för 250 :-, köpte de för 190 :- då de var nedsatta ännu mer, sådant tycker vi om ;)
Hittade en färgglad tygkasse inne på H&M, gillar att ha tygkassar till jobbet då det inte gör så mycket om de blir skitiga.
När vi kom hem somnade jag och Nea, sedan tog vi en promenix och tog en massa kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0