*Helgen*

Usch vad denna helgen gick fort.
I fredags blev det grillning, det har jag hunnit sakna på en vecka :-)
I går var jag, Putte och Stefan i Kungsbacka och satt på lite olika uteserveringar *Nice*
Har blivit helt såld i Kungsbacka, så himla mysig stad ju.
I dag åkte vi runt så jag kunde göra lite "skafferiköp". Käkade middag på IKEA, jag råkade beställa fel köttbulletallrik så fick mellan istället för liten.
15 köttbullar och 3 potatisar senare orkade jag knappt andas så mätt var jag haha, men gott var det :-)
Har köpt ett laptopstöd nu.Det var riktigt bekvämt att ha i knät, det trodde jag verkligen inte att det skulle vara.
Avslutar kvällen med lite filmtittande, denna gången blev det The Break Up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0