*Hemma sysslornas dag*

I dag har jag haft fridag.
Känner att det är på gott och ont man har de. Visst fasen är det gudomligt skönt att slippa jobbet en dag.
Men en TISDAG hur kul är det!?!
Kan egentligen kvitta då hade ju gett mer om det var en måndag eller fredag. Blir ett sådant dumt avbrott mitt i veckan, sömnen blir väl mest drabbad I guess.
Fridag = tvättdag.
Man får ta tag i hemmet på sin fridag då man knappt ha någon ork annars, känns halvkul att tillbringa sin fridag i tvättstugan. Visst kan man tvätta en annan dag, men det är ju denna dagen man verkligen ha ork för att göra något.

Well...well... när jag hade tvättat klart tog jag vagnen till Hisingen.
Fredrik och jag hade bestämt för att ta en fika hemma hos honom, var ju flera år sedan vi sågs så det var trevligt att få ses och tjöta lite Halmstad minnen :-)
Mycket fin lägenhet hade han, blev lite sotis på hans kök =)
Väl hemma igen var det bara att ställa sig och göra kvällsmat, blev laxwok.
Har precis vikt tvätt. Nu blir det läsning i bingen en stund.

Kommentarer
Postat av: mum

Ser mumsigt ut!! blir lite hungrig.

2010-08-18 @ 21:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0