*Jönköping*

I går var både jag och mamma lediga så vi tog en sväng till Jönköping för att shoppa lite.
Jag hade inget speciellt i åtanke utan gled bara med, men fick med mig lite hem ändå =)
Min mamma är ju Flash-shopparen nr 1 vilket jag alltid "reta" henne för, och i går hittade även jag en grej där, liksom hjälp jag börjar bli som mamma haha.
Hittade en fin vit kavaj med nitar som jag blev så åhhh i, den var lite små fräck.
Hade kostat 600 kr från början och på rean kostade den 300 kr, nu var det halva rea priset så fick ge 150 kr för den, snacka om fynd =)
Hittade även en super mysig tröja på Åhlens, den ska jag götta mig med i höst :-)
Blev lite nya örhängen på Ur & Penn med. Hittade en fräck grej man kan sätta på sin resväska också, SORRY IT'S MINE.
Vi avslutade dagen med lunch på ikea och en snabb sväng där, sen åkte vi hemåt.
Slockande nästan direkt i bilen :-)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0