*Måndag 9/8*

Denna dagen började med en sjukt skum väckning.
Jag trodde att jag försovit mig så rusade upp när klockan ringde av någon konstig anledning.
Så trodde jag att det var något fel på mobilen att den aldrig skulle sluta ringa, så tog mina kuddar och försökte kväva ljudet. Allt kändes väldigt suddigt.
När jag vaknat till på toaletten så inbillade jag mig att jag hade lagt mina kuddar på min mobil, så när jag väl skulle in och hämta mobilen så ajemen då ligger det 2 stycken kuddar på den haha.
Måste gjort det halvt vaken, halvt sovande, dum man är haha.

Hade sett fram emot en tidig vecka, men rök på avgående tyvärr.
Som tur var hade jag och Anna redan styrt upp denna veckan så blir bara i morgon med, men får nog prata med de om det, för jag måste få gå efter mitt schema. Och inte sluta sent varje vecka ju.
De får öva upp lite folk på avgående helt enkelt.

Sten slocknade när jag kom hem Z z z z z...
När jag vaknade blev det dags för kvällsmat, blodpudding med bacon och lingon *Mums*
Äckligt mätt blev jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0