*Skåne/Danmark*

I helgen har jag och Putte varit i sommarstugan och gottat oss.
Det var riktigt mysigt och gött väder så kunde inte bli bättre.
I lördags tog vi färjan över till Helsingör och strosade runt där lite, är ju tyvärr inte billigt där så vi bestämde oss för att köpa några viner inne på stormarknaden de har där.
Jag köpte 2 vinflaskor för 60 danska kronor. Sedan hittade jag endel grejer på Helsingörs billigaste affär TIGER.
Där inne kostar allt mellan 10-30 danska kronor.
Mesar alltid där inne, köper inte sånt jag vill ha utan gå och ångrar mig haha, nästa gång ska jag banne mig köpa det jag vill ha där direkt =)
Efter ett tag var vi nöjda och tog färjan tillbaka igen.
På kvällen grillade vi, det var jättegott väder så satt och solade på altanen.
Vi tänkte åka dit snart igen så fort stugan är ledig =)



Kommentarer
Postat av: mum

Va roligt att ni trivs där

2010-08-30 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0