*Ge mig fredag*

Fan vad segt det ska gå nu då när man vill ha lite fredag, det är väl inte så mycket begärt, eller?
Längtar som sjutton till helgen, är så trött på jobbet just nu.
I helgen ska jag hälsa på mamma och pappa i Skåneland. Hade tänkt spana in vår nya sommarstuga. Känns som att alla utan jag har sett den, det tycker jag inte om =)
Jag & Putte köpte med oss semlor hem efter jobbet fick bli från Dahls, vilket är min favorit.
Vi var och försökte köpa på Radiotorget men det vara 15 stycken kvar när vi kom dit och det var kö kan man säga så de hann ta slut.
Det konditoriet fick ju högsta betyg i GT, så de säljer som smör där nu kan man säga kö ut på gatan och de säljer slut hur snabbt som helst, helt galet egentligen ;)
Nu blir det mys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ååhh Skåne!!! Underbara Skåne:))

Hoppas ni får det jättemysigt!

Kramar

/Pia♥

2010-02-18 @ 09:01:06
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0