*It's been a bad bad bad day*

Nu ska ni få höra om min roliga posttur idag NOT*
Först körde jag fast i Ruddalen, en kille kom och hjälpte mig som tur var, vänder och ta en annan väg och då fastnar jag igen =(
Calle kommer precis efter och kör också fast, så han + en som höll på att ploga jämte hjälpte till att putta bort min.
Sen skulle vi hjälpa Calle och när jag hoppar på min igen så kommer man inte fram en meter IGEN MORR.
Efter lite puttande så var man på väg kommer till Orkestergatan där det tar stopp igen buhuu, stannade en gubbe och hjälpte mig.
När jag väl kommer upp till min runda så blinkar batteriet NO NO NO!
Ringer efter en bil, men kan ändå köra på ett tag.
Sedan ska jag åka till mina tre våningshus, stopp igen lönlöst att ens försöka komma upp för den backen, testar baksidan och fastnar i en snödriva, kommer en kille och hjälper mig igen.
När jag äntligen få bilen rullar det på som det ska en stund, tills jag är klar med rundan och blir fast i en backe till MED BIL, det var tydligen isgata där så bara gled bakåt.
Var 3 stycken som fick hjälpa mig "loss", jävla vinter säger jag bara, om man bara slapp isen.
Har ont ihandleden nu, antagligen p.g.a jag ryckt på moppen ett antal X gånger idag.
Har nog fått stopp 12 gånger idag och en jäkla massa människor har hjälpt mig!

Tin @-}-- 

Kommentarer
Postat av: Pia

Ååh...:( fy vad du är duktig som kämpar på!!!

Kraaaam

2010-02-02 @ 13:11:42
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0