*Nynnes Dagbok*

Bok : Nynnes Dagbok 1

Författare : Henriette Lind, Lotte Thorsen & Anette Vestergaard

Handling ;

Man får följa Nynne under 1 år i jakt på den perfekta livet.
Hon lyckas bränna av håret på ett stearinljus, låsa fast sig själv i dörren. Och tvångsmässig panikshopping.
Hon lyckas även sprida dataviruset "I love you" i Danmark =)

Min åsikt ;

Det var den sämsta bok jag läst på länge. Fick inget sammanhang alls i den, kändes mest rörigt och fattade noll.
Var nära att sluta läsa den, men kände att "Har jag börjat måste jag sluta".
Visst det var lite roliga kommentarer då och då, annars var det bara skit.
Filmen var mycket bättre, 1:a gången en film är bättre än boken!
Vill man ge den en chans så var den lättläst i allafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0