*Sälen bokat*



Har äntligen bokat en skidweekend till Sälen vecka 11 *Yeehaaw*
Varit ett himla letande både i Branäs och Sälen, allt har i stort sett varit uppbokat.
I går hittade vi ett schysst boende vid Gubbmyren gick en skidbuss intill eftersom vi inte vill använda bilen på plats. Det skulle gå på 4045 för oss.
När jag kom hem från jobbet i dag och skulle boka så fick jag syn på ett nyinkommet, antagligen ett återbud i Lindvallen. Det var vid Sälfjällstorget 100 meter från backen.
+ att det bara gick på 3545 så det var ju toppen, bokade direkt. Jag gör till och med fynd på Skistar haha.
1773 för boende 500 för bensin och 600 förliftkort = 2873 kr för högsäsongen är mucho bra =)
Måste köpa överdragsbrallor OOOOooops!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fjällen är nog det roligaste jag vet! :D

2010-02-11 @ 20:59:38
URL: http://saraochmichelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0