*Trött som en gnu*

Fy sjutton vad trött man kan vara då Zzz...
Skönt att måndagen är avklarad i allafall, går mycket bättre att köra nu även om man kör fast på en del ställen, men man klarar sig ur det själv som tur var!
Lämnade in min semester ansökan i dag, känns sådär att lämna in den redan nu, jag vet ju inte egentligen när jag vill vara ledig redan nu.
Tog vecka 28, 29, 33 & 34, tycker det är skönt att dela upp det lite. Blir sent i år får jag de veckorna så börjar jag inte jobba förren i slutet av augusti sen!

Vi sorterade upp morgondagens Mmagasin, jag blir alltid lika irriterad när jag ser den där Amelia Adamo på omslaget. Hur egenkär får man bli när man sätter sig själv på omslaget i VARJE nummer.
Den"tanten" är väl inte så kul att se på direkt. De borde ta andra personer också, nix usch säger jag bara!

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0