*TV-kväll*

Då var det dags att köra moppe igen, har ju verkligen blivit bortskämd med bilen som jag har haft nu!
Fastnade en gång på vägen upp, men åkte ut med Benny så han puttade loss mig =)
Uppe på distriktet vågade jag inte ens testa backen mellan några hus så tänkte ta trottoaren, då jä*lar kör jag fast i en snödriva och kommer varken framåt eller bakåt.
Gick förbi en massa folk, men ingen frågade eller erbjöd sig att hjälpa mig, ett stort långt finger mot er.
Ringde Tina för att få ut lite ilska haha. Då ser jag en kille komma gående mot mig, såg att han försökte få ögon kontakt med mig så la på.
Då hade han sett mig från sin lägenhet och tog på sig för att komma ut och hjälpa mig, underbar människa, om alla ändå var så. Va en som höll på att ploga som kom och hjälpte mig också =)

Blev sugen på nudelsoppa, hade ingen buljong hemma så åkte in till stan för att fixa det.
Fanns det? Nej, då var de slut *Åhhh*
Så köpte fläskfilé istället hehe, fick bli det och hasselbackpotatis. Sjukt gott =)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0