*Uppstötningar*

Började få sura uppstötningar igår, inte alls mysigt.
Allra första gången jag fick det var när vi var i Gambia, så förknippar det med "Gambia lukten".
Vaknade 04.00 i natt/morse och hade spykänsla i munnen var 100 på att jag behövde spy och hulkade till och med.
Riktigt obehagligt, har aldrig haft det på det sättet innan *Usch*
Knappra Novalucol, Omeprazol och har varit och köpt Dofilus eller vad filen hette, de tipsade om det på jobbet =)
Innan när jag har haft det så har det försvunnit av sig själv efter någon dag *Hoppas*
Hatar känslan när det kommer krypande i gommen.

Hade BAS utbildning i dag, visst var det väl bra att få se hur vi ska lyfta m.m.
MEN... jag gör ändå på mitt sätt, visst gör man fel lyft ofta, men tror man har det inprogramerat i kroppen faktiskt.
Gick hyfsat på rundan i dag, fastnade en gång men kom loss rätt omgående =) Det var första gången på länge man åkte tillbaka utan att batteriet blinkade =)


Kommentarer
Postat av: Pia

Men usch då...hoppas du mår bätre nu..:(



Sv: vist gör jag..haha

/kramkram

2010-02-10 @ 08:18:03
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0