*Weekend Finale*

I går tog Putte & jag pendeln in till stan för att käka på China Garden, så satans gott om man inte äter där för ofta.
Satte Putte på en pub medan jag gick runt i femman och fixade lite små ärenden :-)
Så fort det finns öl i närheten så är de som lamm haha.
Var inne på Chiilli och köpte soppskålar som jag spanat in tidigare de jag har hemma får de inte plats något i.
Åkte sedan hem för att kolla på de sista Johan Falk filmerna som vi hade hyrt, sedan blev vi så nyfikna så passade på att kolla på den allra sista också innan Melodifestivalen började.
Var inga speciellt bra bidrag, men tycker det var kul att Salem Al Fakir gick vidare, han förtjänade det på något sätt. Tror att bara man få höra Olas låt lite till så kommer man att börja gilla den med =)

I morse frågade Putte om jag ville ha grisfrukost, whaaat!?!
Det visade sig vara stekt ägg, potatis och prinskorvar haha, det tackar man ju inte nej till =)
Tog en sväng till Kungsmässan och fikade sen.
Jag har bakat Cornflakeskakor, de blev mumsiga, ska gömma några så inte E & A käkar upp alla, för de lär vara soprent nästa gång jag är här annars, glupskare ungar får man leta efter haha =)

 


Kommentarer
Postat av: Pia

Sv: Ja den är heeelt underbart skön!:)Lyxig!



Låter som goa kakor:):)

kraam

2010-02-07 @ 17:05:26
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0