*Min stora feta grekiska semester*

Nu har jag äntligen käkat fiskpinnar, vilket jag har varit sugen på i en vecka nu.
Sist jag ville äta det hade jag ingen potatis hemma, och i går hade jag ingen ork att handla direkt.
I dag när jag äntligen masade mig ner så var potatisen SLUT *MORR*
De höll på att fylla på så fick syn på några få i den gamla "tunnan".

Gick hem lite tidigare från jobbet idag, kände mig sjukt hängig.
Är verkligen inte piggelin, stod och frös på jobbet och hade fullt sjå att hålla huvudet uppe.
Funderar på att stanna hemma i morgon!
Nu ska jag kolla på "Min stora feta grekiska semester"

// Tin @-}--


Kommentarer
Postat av: Pia

Hoppas du blir bättre snart! Passa på o mys med gott och filmer!!!

Den har vi oxå hemma över helgen den filmen...verkar mysig...men lär väl inte lätta min reslängtan:)

krya på dig!

kramkram

2010-01-27 @ 09:16:36
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0