*Dumma näsa*

Jag tror att jag håller på att bli sjuk, började i går kväll det kliade och rann konstant i ögonen och var slö.
I morse vaknade jag med lite halsont gjorde ont när jag svalde.
Sen när jag stod på jobbet velade jag om jag skulle gå hem eller ej, va inte sjuk då, men hade ingen ork.
Näsan sved och stack (börjar bli snorig nu), ögonen kliade och rann och huvudet bankade, men jag stannade kvar var inte sugen på att gå hem innan "de brutit ut" om det nu gör det, hoppas inte.
Gjorde i ordning en kopp honungsvatten nu så fort jag kom hem. Har betalat mina räkningar också, hade inte så många så kunde föra över 1400 :- till sparkontot *Mucho bra*
Nu ska man väl ha en hyfsad ekonomi fram till december igen haha.
Bäst och vila lite, ska gå ner och handla lite sen (tror jag).

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0