*Good morning*

Då var det söndag igen!
I fredags kom mamma och pappa, vi käkade pizza och kollade på Lets's Dance, lite segt att man aldrig orkar hålla sig vaken så man ser vem som åker ut. En av mina favoriter pyste ju, så nu hoppas jag att Claudia tar hem det.
I lördags var det shopping som gällde hittade inget speciellt, köpte ett fint smyckesskrin på NK som var på rea, det jag har är rätt knökat. Och i det jag köpte var det speciellt för ringar, vilket jag har mest så prima att jag fick syn på det.
På eftermiddagen/kvällen åkte vi hem till Putte och fikade, jag stannade kvar och mamma och pappa åkte hem till Värnamo!
Jag och Putte åkte och hyrde lite filmer så vi kollade på den senaste Wallander, 1:a gången jag inte hade någon aning om vem som var skyldig.
Fast kom på det en stund innan det avslöjades :-)
I dag är det läsa som gäller, håller på med min tjocka Marian Keyes bok som aldrig verkar att ta slut *Pjuh*
Behöver en ny bokhylla så spanade lite på IKEAs hemsida, men få hem och mäta först så de blir ungefär i jämnhöjd =)

// Tin @-}--


Kommentarer
Postat av: Pia

Låter som du haft en skön helg, bra:)

vi har en vanlig spis tror jag...:) med jobbiga plattor där det inte blir rent runt dem...!

2010-01-25 @ 08:57:05
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0