*Grattis daddy*

I dag fyller min pappa år
GRATTIS GRATTIS !!!!!



Hade velat ge honom något snyggt klädesplagg, men han är så sjukt kräsen så det finns inte.
Allt jag tycker är snyggt och som skulle passa honom säger han njaaooom till haha.
Så efter ett himla funderande så aha han ska få ett presentkort på Hagabadet, vilket verkade uppskattat!
Sluta vara så kräsen pappa *MORR* =)

Är så trött på kylan nu så det finns inte.
Visserligen har man blivit van vid att jobba i det nu, men det är inte bekvämt för 5 öre =(
Man är stelfrusen 24 timmar om dygnet känns det som, har med mig 3 par olika vantar jag får turas om att ha på turen för att händerna inte ska domna *Suck*
Hade APT i dag, segt men de börjar dock bli bättre, kan bero på att det är nya personer som håller i de nu.
När vi kom hem gjorde jag i ordning kycklingsallad, nyttigt och gott :-)
Ska krypa upp i soffan igen!



// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0