*Klämt fingret*

Hur fasen lyckas jag med allting egentligen?
Sen jag flyttade hit händer allt, infektioner, påkörningar,välta moppar, små skador.
Få nog flytta hem till Värnamo igen, så man kan köpa hus utanför Värnamo, nästan lite lockande ibland=)
Klämde fingret när jag skulle stänga en fastighetsbox i dag, såg inte till någon så jag kunde be om plåster, blödde en hel del.
Så fick ta på en vante, men efter ett tag började de "läcka" blod från den, så fick köra rundan med ett finger som pekade uppåt då jag försökte hindra så det kom blod på posten, jisses ;)

Har precis snackat med Tina, slutade med värsta magonten för att vi skrattade så mycket =)
Vi har verkligen samma sjuka humor, få nog skriva upp lite citat snart ;)

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: Pia

Hihi...du är ju för sööt!:) Här får du en stooor tröstkraaaaam:)

2010-01-16 @ 10:45:08
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0