*Ledighet = Hinna med*

Skönt o vara ledig i dag, finns inget goare än att vakna av sig själv eller ja ni fattar hur jag menar =)
Åkte in till stan för att köpa en ny kalender. Tog en snabb sväng inne på HM, blev stressad av mikrofonen "Vi stänger om en kvart". Hur som helst fyndade jag till det igen =)
Har varit sugen på en kort lila eller röd kappa så såg att de hängde på en ställning såg bara en massa 34 or. Men så fanns det en i storlek 36.
Provade den snabbt och den satt helt jäkla perfekt, den kostade 200 kr, och hade kostat 600 kr så Oh la la ;)

 

Mötte upp Anna på Åhlens.
Vi gick till Jensens Böfhus och käkade, riktigt gott.
När jag kom hem så städade jag mitt vardagsrum och toalett. Här är skit fint nu såg verkligen ut som skräp innan. Tänkte städa klart hallen och köket i morgon, sedan kan man få lite lugn & ro hihi.
La dit min nya matta, blev jättebra verkligen =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0