*Mongo snö*

Jag blir så förbannad på denna jä*la vinter.
I dag när jag skulle åka tillbaka från min runda så slirade min moppe, bromsade men den bara gled över till fel vägbana aj aj, och tillslut välter den =(
Dock var jag beredd på att den skulle välta så hann tänka att jag skulle hoppa av samtidigt. Men fick nog en liten smäll i vänster knät eftersom det känns lite skumt där nu.

Äntligen hemma så är det klädbyte som gäller.
Skulle in till stan och shoppa lite med Anna.
Jag var ute efter en svart sjal till min röda kappa som jag köpte häromdan!
Hittade en på HM för 99, men tänkte att jag skulle kolla på Pepper först. Tur att jag gjorde det för där fick man 2 sjalar för 100 kr, så tog en i turkos också =)
Är galen i just de sjalarna har 6 stycken nu hehe.
Tog lite käk på Condeco, valde pasta med kyckling, det var så starkt så jag trodde att jag skulle dö *pjuuh*
Nu blir de TV kväll!

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0