*REA FYND*

Är ju i stort behov av nya gympadojjer till jobbet.
Har velat lägga max 500 kr på dom. Jag & Putte var inne på Intersport i Kungsbacka så visade en kille som jobbade där ett par skit goa, men de kostade 700 kr, vilket jag inte ville ge.
När vi står och provar så hittar Putte ett par snygga för bara 300 kr, och man såg att expediten blev butter för att han hittade de haha.
Han hade velat sälja dyra skor, även om jag sa att jag inte ville ge för mycket, visserligen va 700 billigt eftersom de hade kostar 1400 kr.
Så när jag testade de andra så gick killen bara i väg haha vadå surpuppa or what, han ska väl vara glad att jag handlade där och inte på Stadium :-), han kom inte ens och frågade hur det gick sen.
Blev de för 300 i af, de hade kostat 1200 kr så rena fyndet ;)
Mina gamla börjar bli söndriga så man ser mina strumpor igenom hehe.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0