*Snörvel, snörvel*

Då var man hemma i dag, stannar hemma resten av veckan så man verkligen bli piggelin.
Blir tokig ligger jag i sängen blir jag rastlös, är jag uppe så vill jag bara lägga mig i sängen, what to do liksom?
Hade verkligen behövt en lampa så att jag kan ligga och läsa i sängen eller soffan.
Skulle kunna ta en buss till IKEA, men jag orkar ju knappt stå upp här hemma, börjar bli riktigt desperat *Morr*
Jag fick visserligen en bordslampa av Putte när jag fyllde år, som lös alldeles för starkt, mamma bytte ut den glödlampan i helgen.
Kanske skulle ta och sätta tillbaka den tillfälligt och ställa lampan vid sängen?, skulle kunna fungera =)
Nu måste jag testa det direkt bara för det*

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0