*Står & stampar*

Säger bara usch usch usch JAG VILL INTE!
Det tar verkligen emot att jobba just nu inne arbetet är OK, men så fort jag kommer ut på själva rundan så dras benen mot marken.
Är inte motiverad alls, upp & ner hela tiden *Snark*
Hade hoppats på att komma in på reseledarutbildningarna i Malmö, men de sket sig tyvärr. Väntat, men ändå jag ville ju verkligen.
Det känns som man står och stampar och bara väntar på att det ska smälla till och hända en massa roliga saker.
Har ju en kryssning att se fram emot om Mister 08:a tar tag i det någon gång, ju längre tid det tar att boka, desto längre fram får vi ta det p.g.a tågbiljetterna.
Sen kanske det bli Branäs om några veckor =)
Bad mamma och pappa att ta med pjäxorna i fall det blir av, de kommer ju hit i helgen!!
Nu ska jag kolla vidare på när Oprah intervjua Barack Obama och hans fruga, de är ju roliga =)

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: Pia

usch..:( känner med dig...förstår precis! men nu är det helg i alla fall!:) hoppas du får en skön helg:)

bamsekram till dig

2010-01-22 @ 09:14:05
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0