*H&M Rea*

Va inne och kollade på bloggarna jag brukar läsa och så hade en av de skrivit om H&Ms rea.
Blev såklart nyfiken så var tvungen att kolla om det var något att ha, och klickade hem 6 stycken plagg.
Tog nog olika storlekar i allt då jag inte har någon aning vad jag har för storlek längre.
Ena dagen är man en 36a andra dagen en 38a och ibland en storlek 40, vadå att man blir snurrig.
Kan de inte göra kläderna så man vet exakt, eller så att man vet om det är en liten eller stor storlek!?!
Ska bli intressant när det kommer på posten sen och man få se vad som passar =)
Billigt blev det dock ett plagg fick jag ge 79,50 kr för.
Två andra för 39,50 kr och det sista kostade 49,50 kr, prima ballerina :-)

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0