*Tack Andreé*

Denna korkskruvs locktången från OBH Nordica blev jag helt såld i när jag fick syn på.
Tyvärr var den slut på nätet och den var även slut i de städerna där jag hade möjlighet att få tag i den.
Tillslut fanns den bara i Kalmar, Linköping och Västerås.
Skulle fått hjälp i Kalmar, men det hände inte så mycket där så jag gav upp.
Adam var gullig och kollade med sina kompisar i Västerås, men den han tagit slut där så en stor eloge till de för att de gick dit och kollade.
Hade gett upp när det visade sig att Andreé kunde ta sig till Linköping för att kolla, och i dag fick jag ett SMS från honom att han hade varit och köpt den åt mig, blev så himla glad.
TUSEN TACK AMIGO !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0