*1000 bitar*

Att ett pussel kan göra en så galet frustrerad *MORR*
Började med ett tusen bitars pussel i går kväll, bara att vända upp allt tog en satans tid rent ut sagt pjuuh.
Börjar att få ihop lite nu, det går framåt men sjukt sakta haha. Få ha det på golvet med så har lagt dit en massa kuddar för mina knä ta stryk.
Alla säger att man ska börja med kanterna men yeah baby, får inte ihop det alls =(
Tycker inte bilden stämmer överens med bitarna ;)
Well... nu när jag har börjat så ska jag banne mig klara det.
Inte världens lättaste motiv heller. Wish me luck!


 


Kommentarer
Postat av: Pia

Hahaha...men dt är väl roligt med utmaningar:):)

2010-03-03 @ 09:33:47
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0