*310 :-*

Fick gå tidigare från jobbet idag eftersom jag hade en tid på Vårdcentralen!
Mycket skum vårdcentral, ringde i måndags lät ungefär såhär;

- Du kan komma i morgon 15.30.

Hade fått ett röstmess under min tur en stund efter.

- Du hade en tid hos oss på onsdag klockan 15.30, läkaren kan inte ta emot då så ring för en ny tid.
- Oj, jag har gjort fel du kan komma hit på onsdag klockan 15.00.
- (jag) OK på onsdag klockan 15.00 då.
- Ja, du är välkommen.

Ringde i dag för säkerhetsskull och då säger hon att jag hade tid klockan 15.30 HALLO WAKE UP NOW! Jäkla massa tider man fick i en då *Pjuh*
Fick tillslut träffa Dr. Magnus haha. Skrev ut lite salva och tabletter åt mig. Gick in och hämtade det på apoteket direkt. Kom ut 310 kr fattigare, allvarligt för lite medicin *Jisses*
Tack och lov pröjsar jobbet det åt mig så man får tillbaka det sen, men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0