*Äntligen över ikväll*

Då var det finaldags ikväll, jag har verkligen sådan hatkärlek till Melodifestivalen så det finns inte.
Men man får åsikter vare sig man vill eller ej då alla pratar om det.
Måste dock säga att det är många bra låtar med i årets final. Tycker inte ballader hör hemma där, vem vill bli deppig!?!
Tror att de så kallade veteranerna kommer att komma sist och inte mig emot, tycker de kan ge sig någongång och släppa fram de yngre.
Det är ju redan bevisat att skickar man dit en "veteran" så kommer de låååångt ner =)
Personligen håller jag på Timotej och Erik Saade, kanske lite mer på Erik, eftersom jag tycker att hans scenframträdande är mycket bättre än alla andra som är med.

Darin - You're Out Of My Life : Han är med på min topp 3 lista i af, låten har vuxit i mina öron.

Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar : Ta med klanen Wahlgren och låt oss slippa er ett tag tack

Andreas Johnson - We Can Work It Out : Hade hoppats på att han skulle ha en bättre låt, de brukar ju vara så klämkäcka.

Timoteij - Kom : En stor favorit, musiken gör allt i den låten. Rytmerna vinner i ESC.

Peter Jöback - Hollow : Sveriges lilla älskling, kunde dock haft en bättre låt. Men han får nog poäng ändå.

Ola - Unstoppable Ju mer jag lyssnar på den dest bättre blir den. Men ESC? Njaa . .

Jessica Andersson - I Did It For Love Du vann en gång, nöj dig med det och släpp fram de andra.

Salem Al Fakir - Keep On Walking : Han förtjänar egentligen att vinna mest, även om jag tycker låten "bara" är OKEJ

Anna Bergendahl - This Is My Life Varför favorittippad? Har svårt att se en liten tjej med världens vuxnaste röst, nej tack, to boring for me!

Eric Saade - Manboy : Lite tjatig låt, men dock väldigt bra =) Söt kille, bra framträdande, trallvänlig låt, klart den killen borde vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0