*Femmanhuset*

Sitter här med en igentäppt näsa och undrar när jag ska kunna lukta igen.
Skulle fixa en marinad innan kände inte ens hur vitlöken luktade då är det illa, jag som vaknade i dag och kände mig nästan frisk, yeah right!
Har orkat fixa i min hall dock, fast blev/blir sjukt andfått för minsta lilla *Pjuuh*
En liten söt tjej fyller ju år på söndag, hade en present klar, men ville ge henne något mer, något litet hittade 3 saker faktiskt, billiga men uppskattade tror jag ;)
Hittade lite smycken till mig själv 2 örhängen och ett halsband. Ur & Penn ska ju alltid sälja ut allt så billigt.
Inne på Lagerhaus hittade jag coola drinkpinnar som var som drinkar *Coola*
Gick in på 4 gott och köpte MASSA godis dock inte så mycket till mig, tänkte ge mina nära och kära lite påskägg.
Sedan tog jag andfått bussen hem =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0