*Förkyld*

Har gått och blivit förkyld, riktigt segt.
Putte är ett snäpp värre, Emelie & Affe är också dassiga så har säkert blivit smittad därifrån.
Började med Sinova redan i morse så man kanske kan lindra det lite.
Var skit hängig på jobbet så kompade en timma och åkte hem tidigare!
Lola berättade att de hade 40 % på pussel inne på Frölunda Torg så var ju tvungen att spana in det.
De hade sjukt många, kan vara bra att veta. Hittade 2 stycken panorama pussel (fräckt) med Disney motiv som jag köpte. Disney motiv är alltid mysiga, så why not :-)!
Köpte även ett till Emelie som fyller år på söndag. Hon hade önskat sig ett med 300 bitar, fanns med 350 så det klarar hon nog. Träffade grannarna där inne =)
Hade även fått ett pussel på posten i dag som jag hade beställt. + att det kommer 3 st på fredag!
Så nu behöver jag inte köpa pussel på läääänge!
Ska ta med mig ett till Häljaröd och ha där sen som tidsfördriv ibland!



Kommentarer
Postat av: mum

Bra jobbat!!!

2010-03-25 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0