*Ivrig*

Jag känner mig ivrig.
Har mycket att se fram emot detta året, visserligen vill jag inte att det ska gå för fort, men som sagt jag längtar tills vissa saker.
Som jag skrivit innan så blir det många konserter i år.
Mamma berättade att de skulle på Brolle, hans röst är underbar så sa att hon gärna fick fixa biljetter till mig om det fanns kvar. Hoppas för jag har alltid velat gå på honom.
Nästa vecka blir det Sälen weekend. 2 veckor efter det är det påsk och långledigt, ska bli riktigt skönt, funderar på att ta ut en resultatdag i samband med det =)
Påsken kommer jag "fira" hos mamma och pappa i Häljaröd. Åker "hem" till Värnamo på skärtorsdagen och åker med de ner sen på långfredagen, hit & dit och upp & ner!
Har fuskat med ägg ätandet. Tina köpte Anton Berghs mandelägg till mig, de är så goda så det finns inte *Mums*
Dags att fixa inför morgondagen . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0