*Sjuk*

Blev till att vara hemma i dag *Suck*
Var super täppt och hängig i går kväll, hade även lite feber. Gick upp 06.10 i morse för att känna av lite, men kände mig fortfarande som i går.
Hade mina nycklar med hemma, så fick gå ut till bussen och se om jobbets prao var där som bor i grannhuset, så han kunde som tur var ta med de till jobbet.
Tog mig en kopp honungsvatten och läste en stund innan jag somnade om och vaknade nu för en timma sedan.
Putte ringde och även han var hemma och sen snackade jag med Hanna lite som också mådde kasst och var hemma så är väl något som går nu!
Vi har ju haft många magsjuka på jobbet förra och förr förra veckan =(
Har betalat lite räkningar nu tänkte lägga mig och läsa lite igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0