*Sjukintyg*

Vaknade av att vårdcentralen ringde i morse, vadå att man fick full sjå att försöka låta lite hyfsat och inte ha sitt morgonhrrmmm...
De hade drop in så det var bara att knalla dit när jag kände för det. Så fick mitt sjukintyg och sedan traskade jag hem =)
Blev så less på vara hemma så tog bussen till Frölunda Torg, kan ju inte sitta inne och hänga hela tiden.
Min favoritaffär, eller rättare sagt en av de har ju öppnat där så var inne där och hittade en jäkla massa snyggt, men fick ju begränsa det tyvärr.
Snackar om New Yorker, fräcka kläder och framförallt billiga =)
Hittade ett par skit coola brallor som jag var tvungen att ha ska lägga upp bilder på det jag köpte sen!
Hade behövt storlek 29 tror jag, men 30 satt helt OK.
Mamma får hjälpa mig att sy upp och in de lite bara, skit fräcka ;)
Grannen fick nytt jobb i dag efter att ha varit arbetslös i drygt 1 år, så köpte en liten grej till honom också.
Ska in där när som och ge han det . . . I will return later ;)

Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha ja på rymmen var ju skitkul det också!

2010-03-31 @ 20:53:50
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0